Cerenssn Kızlar ben 26 haftalik hamileyim hamileligimin basindan belli bebegimi hep solumda hissettim simdi yatarken solunuza yatin saginiza yatmayin diyorlar ama soluma yattigim zaman sanki yan belime kadar tekmeler atiyor hos sağa yatincada oyle tekmee atiyor sizce sağa yatmak tehlikelimi basina boyle sey gelen varmi sizler hangi pozisyonda yatiyorsunuz
gorkem_ Cerenssn Sola yatınca bebeğe daha çok kan akışı gidiyor o yüzden daha hareketli olur. ama Sağa yatista da sorun olmuyormus. Sadece sırtüstü yatmayi önermiyor doktorlar. Benim de sizin gibi ayni. Saga da yatıyorum sola da. Gece sırtüstü yatmamak için de belimin arkasını yastıkla destekliyorum. 32. Haftaya girdik. Bı sorun yaşamadım :)
Evita Cerenssn sola yatınca bebeğe daha rahat kan akışı sağlanıyor.En iyisi sol taraf. Sağa yatmak sırt üstü yatmak kadar riskli değil. Sırt üstü yatınca direk damara baskı yapıyormuşuz. Bi de omuriliğimize çok yük bindiğinden bel fıtığına neden olur. Beneğin de üstüne karnımız çöküyormuş rahatsız oluyormuş.
Cerenssn Evita iste bende sagıma dönüyorum tekmeliyor soluma dönüyorum tekmeliyor ama sırt üstü yatinca oda rahat ediyor bende 😏 anlamadim vallahi
Evita Cerenssn aslında sıkışıyormuş, rahat etmiyormuş, çok doktor videosu izledim ben o konuda. Bi de kan akışı azaldığı için çocuk halsizleşiyor, yan yatınca daha iyi besleniyor canlanıyor. 4. Aydan itibaren artık yan yatın diyorlar.