Ah erkeklerr kadınlar gibi hamile kalinca ebeveynlik iç güdüsü gelişmiyor benim eşiminde 1 oğlu var diyorum ki bu da kız olsun ogluşumuza kardeş tamam biri kız olsun öbürü erkek olsun diyor ikizler yaa oğlana doymamış herif bende evde kadın hakimiyeti kurmak istiyorum 4 tane erkekle nasıl baş ederim😃😃