Gizemdgogo tatlı sert bir doktordur ilk mesafeli sert gibi görünür ama alışınca gayet güzel ilerliyor herşey. Çok detaylı güzelce kontrol eder bebeğin herşeyini. İlk 5 ayım da kendisi idi doktorum. Sonra pendikten gidip gelmek zor olmaya başlayınca eve daha yakın bir doktor ve hastane bulduk orda ilerliyoruz şimdi. Benimde kedim var mesela bir sorun olmaz dedi. Toksoplazma idi sanırım kan tahlili yapılırken onunda değerlerine bakmıştı temiz çıkmıştı benim sonucum. Köpeği ama inan ki bilmiyorum 🙈 Hamile kalmadan önce kedi köpeği olanlar için yapılması gereken aşılar varmış ama tabi ben bunu bilmiyordum sonradan öğrendim.