Kızlar sizde de oldu mu merak ettim . Dün doktora gittim 5 hafta 3 günlük hamileyim 2 ilaç yazdı progestan ve folidoce normalde düne kadar bulantım hiç yoktu dünden sonra midem bulanmaya başladı 1 kere kustum ilaçlar mı yaptı yoksa tesadüf mü oldu sanırım bulantılar ⅚ haftadan sonra başlıyor benimde o haftama girdim diye mi başladı sizce