38+1 biz yasakları çiğneyerek dünyaya geldik.
Çok şükür şuan bunları yazmak nasip oldu, ne oldu ne olacak nasıl olacak derken şimdi yanımda uyuyor mis kokulum. Evet zor hiç birşey kolay değil bir de anne olmak hiç kolay olur mu, ama herşeye her zorluğa değer kokusunu içinize çekince kucağınıza alınca herşey unutuluyor, iyi ki diyorsunuz. Allah bana da yaşattı çok şükür isteyen herkese yaşatsın inşallah. Sezaryenle geldik dünyaya genel anestezi aldım, korkularım vardı ama korktugum gibi bir ortam değildi herkes çok neşeli çok ilgili özellik doktorum asla hakkını ödeyemem çok güzel bir ameliyat geçirdim (ağrılarım var, olacakta)ilk ayağa kalkışım çok zordu baş dönmesi mide bulantısı ağrılar eğdi birbirine karıştı, sonra eşimle yürümeye bağladık bol bol onunla da ilk yürürken bayılacak gibiydim tansiyonum çok düştü. Ama ne kadar çok kalkarsan o kadar çabuk iyileşirsin ve o kadar çabuk gazın çıkar dediler. Dün gece aralıklarla 2 saat yürüdüm rahat ve en sonunda tam uyuyacakken çıktı gazım çok şükür. Yarım saatte bebeğim hazırdı yarım saatte beni beklettiler sonrası çok huzurlu, çok heyecanlı. Çok şükür bugüne, umarım hamile olan ve olacak olan herkesin kolay ve sağlıklı geçer🥰