Nerden baksan 23 24 haftaya kadar yolu var canım genelde derler ki ilk hamilelikte zor hissedersin benim ilk hamileliğim 16 haftada hissetmeye başlamıştım ama bu bazı kişilerde kilodan yağdan da kaynaklı karındaki zor hissedebilirmiş bu bebeğin sağlıklım olduğu anlamına gelmez korkma 💕 doktorun gayet normal ilerliyor diyorsa eğer problem yok bir haftaya yakın hissetmeye başlarsın hatta sırt üstü yat elini karnına koy sırtüstü. Yatınca tekmelerini daha net hissedersin