Merhaba kızlar,
şu an 14üncü haftamdayım. İki hafta sonra tekrar doktorda randevum var ama bebeğin cinsiyetini çok merak ediyorum tabiki öncelikle sağlıklı olsun ne olursa olsun fark etmez ama çok heyecanlıyım sizce bunu evde de öğrenmenin yöntemi var mıdır? 😊