Kızlar 8. Haftamda gece kanamam geldi hastaneye gittim doktor hematom var dedi hastane doktoru biraz korkutmustu beni ama sonrasında kanamam hemen hemen yok oldu sı ansadece leke seklinde kendi doktoruma hittim endışelencek bileyyok hematom bebegin uzagında ve kanamanızda yok dedi bilemedim hic basınıza geldimi au an 10. Haftamdayım icimi rahatlatacak yorumlar bekliyorum :)