Kızlar simdi doktordan geldim çatı muayenesi oldum saniyelik bir acı sadece kendinizi kasarsanız acıyor. Dün biraz kasılmalarım vardı ondan yaptı ama daha açılma yok bebegim 3528 kg olmus yalnız vajinamda mantar varmıs bu durumu yasayıp normal doğum yapan oldumu? bu arada 38 haftalık gebeyim