Nurcansbaby Sizce katlanabilen banyo kuveti setinden mi almak daha iyi biraz pahalı digerlerine gore yoksa o kadar para vermisken ayaklı kuvet takımından almak mı mantıklı , bunları kullanana veya alan arkadaslar yorum yapabilir mi ayaklı olanın boyu ne kadar mesela e bebekte yazmiyor ölçüleri
Aygul01 Nurcansbaby bende ayaklı istiyordum, daha çok belimden dolayı ama vazgectim gibi çünkü çok Fazla kullanılmıyor. O kadar para vermeye gerek görmedim o yüzden Biraz ele avuca geldiğinde kucağında seninle birlikte banyo yapıyor yani en azından bizimkiler yeğenime öyle yapmıştı.
Fts2020 Nurcansbaby bende o ayakalılardan düşünmüştüm e bebektekinden bir arkadasım kullanışsız dedi sürekli kayıyormuş ayakları falan bende bime gelen banyo setinden aldım cokda pahalı bişeye gerek yok bence
Minnaksever Nurcansbaby kayınvalidem eğilemedigi için heves edip ayaklı almış nereye sokacaz bilemedik aşırı yer kaplıyo ayaklarını balkona koydum artık.nasip olursa zaten en dazla 1-2 ay kullanmayı düşünüyorum sonra bacağıma yatırıp yikicam çok daha rahat yengem öyle yapıyordu hatta ikinciyi lavaboda yıkıyo direk havlu serip miss ☺️
Mrv3dmr Canım aynı ikileme ben de düştüm. Evim kücük suan onu koyacak yer sıkıntısı yaşayacağım. Ama suan yapmayı planladığım ucuzundan alıp işim bitince atmak.. Katlananlarla arada baya bir fiyat farkı var
Eda06 Bende a101den çok uyguna aldım ebebekte falan pahalıydı. Yanlış hatırlamıyosam küvet 25 kova 10 tas 2.5 du
Nurcansbaby Ben de tam emin olamadım zaten 6 aylıga kadar kullanılıyormuş galiba sonra napcam yani o yuzden katlanir olanlardan alayım dedim 170 lira falan onlar da , ayaklı olanlar da 190 , normal kuvet takimi 50 ile 100 arası
Akduygu Canım kısa süre kullanıkıyomuş onlar. Bebeği olan arkadaşlarım hep alma dediler. Duşta kucağıma alıp yıkıyorum fiskiyede olduğu için üşümüyorda bebek dedi. Ben yinede a101den aldım ilk zamanlar için..