Songul-13 Hayirli ramazanlar kizlar ben duzcede bulunan cagsuda dogum yapmak istiyorum Allah nasip ederse apitural normal istiyorum veya norma dogum acaba yapan varmi veya fiyat bilgisi olan varmi
kelebeeeeek Ben Normel doğum istiyorum 40 bin dendi ama özeller genelde sezeryana tesvik ettiği için kararsız durumdayım özel de yapmayı çok istiyorum