Kızlar merhaba dün sabah 8de nişanım geldi ve nişan akıntısı gelmeye devam ediyor. Akşama kadar regl gibi ağrım vardı. Dayandım gece 12de düzenli sancılarım başladı. Saat 3e kadar yarım saatte bir sancı girdi. 3ten sonra 20 dakikaya düştü. Ama sabah 5de kesildi sancılar. 5e kadar cok düzenliydi dakika dakika uyuyordu zamanı. Yaşayan var mı bilgi verir misiniz