Kızlar gebeliğimin sonlandı. Doktor kürtaj olman gerekir dedi. Bende istemiyorum diyince. 2-3 gün dene düşmesini dedi. Büyük bir pıhtı geldi ve hala kanamam devam ediyor. Tamamen düşük hızlansın diye ne yapabilirim? Önceden de kürtajım olduğu için 2. istemiyorum.