Bilen var mıdır bilmiyorum da bi sorayım hanımlar. Sezeryan olalı 20 gün oldu ama sol ayağımın arkasından topuktan gelen bi ağrı var oturup kalkarken falan sanki orda bi yer kastırıyo ağrıyo. Geçer mi diye bekledim hala geçmiyor rahatsızlık veriyor. Acaba belden yapılan iğne bana hasar vermiş olabilir mi? Bilmiyorum bi fikri olan var mı?