Gizemnaz_ Kızlar adetime 8 gün kaldı akıntı var ovulasyon yapmadım belki yeni yumurtluyorum ve batma oluyor gebelik olursa geç dollenmemi olacak simdi
ayseeemiray evet canım adetine yakın yunurtlama olursa anca döllenir inşallah olur seni postunu cok görüyorum bu ay rabbim sanada güzel haberler verdirmeyi nasip etsin inşallah burdan bizede yazarsın gğzel haberini🤲🏻