Arkadaşlar merhaba bugün 1ay oldu dogum yapalı fakat dün sabah aşırı kanama oldu durmadı zar zor hastaneye gittim doktorum yoktu başka doktor baktı neden bu kadar kanıyosun dedi bu şekilde gönderemem yattım serum takıp kan değerlerime baktılar normaldi biraz gezdim kanama çok az geldi leke şeklinde bu sabah normal adet kanaması kadar olmuş yine cok artarsa gel yine dedi benimlle aynı durumu yaşayan varmı? Çok korkuyorum yine artarsa diye 😐😢