Muvahide Bugün tam 16. Haftamdayım ilaca bașlayalı tam 5 gün oluyor sabah aç karnına içiyorum ama geri kusuyorum ilacı sizde de oluyor mu?
Unsalinn_Annesii Muvahide canım bende içiyordum ama tok karna mide yanmasından öldüm yiyip içemiyordum adam akıllı bişey sonra bıraktım şuruba başladım
Muberraonur Muvahide benimki farklı ismi sıvı şeklinde bi kere kusmuştum içince pıhtı kan gibiydi kan kustum sandım😀
Dozturkgol Unsalinn_Annesii Kan ilacı genelde dokunan bir ilaç o yüzden gece yatmadan önce 2 lokma atıştırıp öğle kullanın sıkıntı yaşamazsınız Allahım izniyle ben 2 hamileliğimdede o şekilde kullandım doktorum öğle tavsiye etti bir sıkıntı yaşamadım
Unsalinn_Annesii Dozturkgol teşekkür ederim şimdi günde 3 kez şurup içiyorum bir sıkıntı olmuyor şükür
isilbeyaz doktor tok karna önerdi canm yanlş içiyosn ondandır diye düşünüyorum.ben 19 haftlk 4gündr içiyorum bi skntı fark etmedm