Lalagun geçen hafta bende aynı şekilde oldum.10 dk da hatta 8 dk da bire felan düştü bu arada 38+5 tim .doğum sancısı olacağı i düşündüm hastaneye koştuk sancilarim düzenli ve nst de de çıktı ama acilmam olmadığı için eve geldim ve evde beklemeye başladım bugün 39+2 ve hala tık yok arada bir sancı oluyor ve geçiyor o günkü kadar şiddetli ve şık degil.doktorum bebek kendini doğuma hazirliyor ve sancıların arttıkça acilmani da sağlayacak dedi.evde istirahat etmen squat ve yürüyüş yapman işini kolaylaştırır dedi.sanci 5 dk ya düşmediği sürece gelme dedi ebe de (eğer bebeğin hareketlerin de bir azalma yada ters bir durum hissetmezsen tabi ki ) .ama yine de doktoruna danismanda fayda var canım .tecrübeli annelerden en çok duyduğum şey sancılarını evde çek hastaneye öyle gitti,bende inşallah öyle yapacağım