Kızlar merhaba öncelikle söylemeliyim ki korkacak ve heyecanlanacak hiç bir şeyin olmadığını söyleyebilirim.doktorumun kararı ile sezeryan günü aldık Pazartesi sabah yatış ve Doğum şeklinde.Yatış işlemlerimizi yaptık hemşireler beni hazırladı ve ameliyathaneye götürdüler biraz soğuk olduğu için biraz da heyecanla insanı bi titreme alıyor sonra konuşarak rahatlatıyorlar zaten bel ile sırt arası bi yerden iğne yapıp uyuşturdular ama hiç hissetmedim.sonra zaten karnıma bir şey sürüp başladılar sadece bebeği çıkarırken hafif baskı hissettim 15 dk max Oğluşumu gösterdiler bana hayalimden çok daha güzeldi hala da öyle.6 günlük olduk bile biz 😌☺️ Sonrası ise odaya getirdiler serum falan hemşireler çok ilgilendi sağolsunlar kanama ile karnıma hafif hafif masaj yaparak rahatlattılar 2 saat sonra sıvı tüketmeye 4,5 saat sonrada sıvı yemek yemeye başladım yine o arada belden aşağı uyuştuğunu için açıldı 6 saat sonra falan da kalktım yürüdüm ama zorlandım ben biraz dikiş yerleri hafif sızladı 4. Gün de kendi ihtiyaçlarımı karşılamaya kendim başladım çok şükür ama kişiden kişiye bu durum çok değişiyor 😌☺️ Benim hikayem bu kadar 🙏💪🏻 Sevgiler 🥰
1.
gösterdiler