Güzel annelerrr bebişinize hangi bezi kullanıyorsunuz yada kullanmayı düşünüyorsunuz?
Şuan trendyolda molfix ve sleepy de güzel indirim var alıp stoklamayı düşünüyorum ama googleden yorumlara bakınca hiç bir bezi kullanmamayı düşünüyor insan 🤣 sizler neler kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?