Semiha89 Kızlar ben yatarken baya su geldi iç çamasırım baya ıslandı ilk gebeliğim bu ne demek oluo normal uyurken bi baktım baya su aktı
nurcin-ruya Semiha89 canım sen hastaneye git suyun gelmiş olabilir ama vakit kaybetmeden gitmelisn bence senin icinde bebegin icinde korkma bebegin artık kücük deil sakın telasda yapma 💖
EbruIrmakAhmet Semiha89 canım benimde 32+2 de geldi suyum hastanede yatıyorum dünden beri hakkında hayırlısı olsun inşallah haber ver lütfen
EbruIrmakAhmet Semiha89 canım sancım açılmam yok benim sürekli ilaç serum yiyorum sancı olmaması için hiç kalkmadan yatıyorum
Sultan000 Semiha89 canım büyük bir ihtimal suyun gelmiş seni Doğuma alırlar. Rabbim korusun sizi inşallah