Kızlar merhaba benim yaklaşık bir haftadır düzensiz şekilde gelen adet sancılarına benzer ağrılarım var 37+5 haftalığız. Yalancı sancılara çok benziyor. Az önce yine yoğun bir adet sancısı ile uyandım zorla kalkıp lavaboya gittim. Yatağa döndüğümde hala devam ediyordu ve kullandığım uygulamadan kaç dk sürdüğüne baktım 1 dakikayı fazlasıyla geçti. Yalancı sancılar kaç dk sürer benimkiler bazen 1 dk ama genellikle 1 dakikadan çok daha fazla sürüyor 5-6 dk sürdüğü de oluyor sancı süresinin. Okuduğum yazılarda yalancı sancının da belli bir süresi olduğu yazıyordu o yüzden kafam karıştı biraz. Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim 🙏🏻