Tugce1803 İnofolic verdi 3 ay kullanman gerek dedi hiç bir sorunun kadınlarda yılda 2 veya 3 defa adet düzensizliği olabilir dedi bilmiyorum ilaç hormonel olarak çok değiştirdi beni mesela adete 3 gün kala göğüs ağrısı çekerdim bu ay adetim bitti ve ben 15,16 gün göğüs ağrısı çektim