Öncelikle hayırlı sahurlar olsun herkese, kızlar bn zatürree olmşm, 🤦♀️o kadar zor ki doktor bebeğinde bi sıkıntı yok sıkıntı sen de dedi, yatış verdi onu da eşim kabul etmedi evde tedavi olsn dedi. İğne tedavisi gördüm hem kalçadan hem koldan, ama sonra da koldan yapılan iğne burnumdan kan getrdi doktor onu da bırakın dedi 23 g0ndr hasta yatıyorum nw yapcam bilmiyorum bebeğime geçmez dimi İNŞALLAH 🤲