SeydanurK Kızlar 14 haftalıgım ilaci kullanmaya devam ediyorum geceleri yatmadan 2 tane alıyorum bu ilacı kullanan varmı ne kadar süre kullandınız Kusmalarım devam ediyor
BtlRac SeydanurK Merhaba, ben 19.haftadayım hala devam ediyorum kullanmaya. Baya azaldı bulantılarım. Kullanmadığımda çok daha kötü oluyordum. Yavaş yavaş geçiyor artık sanırım. Ben sabah ve akşam birer tane alıyorum aç karna.
gamze2234 SeydanurK 27.haftadayım hala kullanıyorum, 1 gece içmesem sabah kusuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Sanırım doğuma gidene kdr içiçezz kusmaktan iyidir
Aysegulyeter SeydanurK 33 haftaligim hala kullaniyorum. Doguma kadarda kullanicam gibi duruyor. Bende gece yatmadan 2 tane iciyorum.
Tgbaaparlar Ben kullaniyorum canim 21 haftalik hamileyim hala kullaniyorum bi zarari yok o yuzden benimde hala gecmedi