smnrrrrrrr Kızlar bişey sormak istiyorum kusura bakmayın da hamileliğimin 37. Haftasındayım ama bir haftadır alt kısmımda kaşıntı var ve yeşil akıntı doktor fitil verdi ama bi kaç gün kesti sadece 🤦♀️Birde alt bölgede et sallantısı oluştumu ?
aslikls3 smnrrrrrrr yeşil akıntı enfeksiyon diye biliyorum geçmediyse tekrar doktorla görüşmen gerekiyor enfeksiyon çok önemli
Erdeminannesi0219 smnrrrrrrr hamilelikte enfeksiyon genel olarak Yapılmayan genital temizlik ve korunmasız ilişkiden kaynaklanıyor. Eğer böyle bir durumunuz varsa eşinizin korunmasını tavsiye ediyorum. Ben ilk hamileliğimde bu yüzden hiç enfeksiyon yaşamadım şuanda 8 haftalık hamileyim yine yaşamıyorum çok şükür.
smnrrrrrrr __meczup__ vajinadan iç kısımdan minnacık bir et sallantısı oluştu doktorla görüştüğümde doğumda hallederiz dedi 🙄
smnrrrrrrr Erdeminannesi0219 ilk çocuğumda bende çekmedim ama bunda 1 haftadır neden se iç çamaşırından kaynaklandığını düşünüyorum 😊 ama geçmesi için tavsiye 😐