Marykhoen Sakarya da ayrıntılı ultrason Nerede yaptirdiniz? Sakaryalı hamileler var mı burada varsa bi yardimmm
Pinaryyim Marykhoen dogum evinde yaptırdım içim rahat etsin diye ama kendi doktorumda ztn 4boyutlu ultroson var eşimle her gttigimizde organları tek tek inceliyo renkli gösteriyo
Tbrk Marykhoen esin ne icin istiyorsun cnm. Yok zaten orda sokmuyolar esini. Zaten renkli goruntu falanda yok. Cd vs bisi vermiyor. Sadece organ taramasi yapıyor
Marykhoen 60Hasretelaa işte doğum evinden pek haz etmiyorum birde o kadar kısa sürmesi normal değil aslında. Eşim merak ediyor kendi gelmek istiyor bende yanımda olsun istiyorum
Busraorhan17 Marykhoen ada tıpta yaptırabilirsin prof dr bülent bey var. 300 tl miş sanırım tam bilmiyorum. Ben doğumevinde ücretsiz yaptırdım. Gayet memnun kaldım.
60Hasretelaa Marykhoen ben beyhekime aylik kontrolume gittigimde doktorum ayrintili gibi incelediginden icim rahatti.yoksa sadece doğum evine gitseydim kafam takilirdi diye dusunuyorum ve beyhekimde ayrintili en son 250 tl idi.
Marykhoen 60Hasretelaa bende beyhekime Sevilay hanima gidiyorum ama o istedi zaten ayrintiliyi ve de beyhekimde yaptrmami istemedi başka Dr lara yonlendidi anlam veremedim
Nurbanu Adatıptaki doktorum doğum evindeki yahya beyde yaptırmamı istedi kendisi gayet tecrübeli bir radyolog tavsiye ederim
NurenDilerYaman Konakta girmiştim bende detaylı ultrasona memnun kaldım fikir olsun sana çok ilgili bi radyolog var