Zeh1 Maalesef o kadar negatif düşüncelere sahibim ki 🤦🏻♀️ Hem onu çok istiyorum hemde biraz daha içerde kalsın diyorum artık 2 kişi değil 3 kişi olmak onun hastalığıydı yemesiydi sesisiydi eskisi gibi olamıcaz diyorum eşime de biraz piskolojimi bozuyorum diyorum becerebilecekmiyim acaba iyi bakabilecekmiyim binbir türlü düşünceye sahibim inşaallah hayırlısıyla gelsin de yanıltsın 🙈🤗