Fatmanur3232 26 haftalık hamileyim bugun konturollerimi yaptırdım bebeğimde bende iyiz ama soğuktamı kaldım noldu bilmiyorum 🤷♀️ belim bacağım kasığımda ağrı var ama sadece sağ tarafımda topallıcam resmen başına böyle bişi gelen var mı ??
Sentrk Fatmanur3232 dunde benim kasık agrim vardi sag tarafim da adim atamiyordum..havalara aldanip yazlik giyindm üşutunce agri girdi…sonra tekrar kalin giyindp corap falan derken hafif gecti agrisi
Fatmanur3232 Minnak35 mantıklı aslında ilk defa böyle oldu o yüzden korktum biraz 😑 ilk gebeliğimde erken doğum oldu bebeğimi kaybettim pinpirikliyim malesef biraz
Minnak35 Fatmanur3232 Allah yardımcın olsun basın saolsun ozaman yanı bu tür agrılar hep rahşm buyumesı malesef kı sancıda yapar bız kadınlar ezıyetlıyız bıraz erkekler masallah hıc bı sıkıntıları yok🥴
Seter Usutuncede olur kat ve kat fazlasını yaşadım inanılmaz zor bı durum gece belinin acilmamasina özen göster. Ayaklarına sıcak su torbası köy rahatlatır. Doktorum söylemişti.