canana
merhabalar, biz de haftaya salı günü için günümüzü aldık. İst Anadolu yakası, özel hastane.. Acıbadem Altunizade. Bu hafta görüşmelerimizi yaptık, bir tane refakatçi alıyorlar ve kesinlikle değiştirmiyorlar. Anneler için yaştan dolayı risk almayın dediler (65 yoklar ancak 60+lar). Bir tane ziyaretçi alırız dediler, akşam 7-9 arası ancak yine de yaşı yüksek olmasın diye tembih ettiler. Biraz işimize geldi açıkçası, şimdi hangi anneyi seçsek diğeri üzülecekti. Ben de anim gelsin dedim, kısmetse bir iki saat de olsa O gelecek☺️🍀