Laleet ben daha 12haftalık hamileyim ama benimde inanılmaz sağ bacağım ağrıyodu magnezyum ilacı kullanmama rağmen. Uykumdan uyanıyorum ve uyutmuyo ağlıycak gibi oluyodum artık geceleri. Gün içinde de hep ağrıyor dün akşamda vardı yine eşime masajlar yaptırıyorum anlık rahatlıyo ama geçmiyo sonra gece ayaklarımın altına yastık koyarak uyudum ve hiç ağrım olmadı. Tabi sizin karnınız daha büyük bilmiyorum yapabilir misiniz ama bana çok iyi geldi bu gece yine deneyeceğim.