İyi geceler annişler.. çok benli bi insan değilim ama kalçamın birinde bi et beni vardı 😂 varlığını eşimin söylemesiyle öğrenmiştim😂😂😂 ayıptır söylemesi.. ama şimdi 23 haftalık hamileyim ve fark ettim ki büyümüş.. aynayla baktığımda şok oldum nohut kadar.. hormonal bir büyüme midir? Şimdi varlığını hissediyor gibiyim psikolojik te olabilir bilemedim.. başına gelen var mı? Varsa neler yaptınız? Doğumdan sonra eski haline döner mi? Endişelenmeli miyim? Doktoruma söylemeli miyim.. ☹️☹️😥