Sinemnem Merhaba 13 haftalığız doktorumuz bir çıkıntı var belki erkek dedi ama net bir şey söylemedi. Tahmini olan var mı?
CerenNisaSecilmis Sinemnem aynı şekilde bizede doktorumuz çıkıntı var erkek olabilir büyüyüp büyümediğine bakıcaz dedi 1 hafta sonra gittim kız dedi 🌸 rabbim sağlıklı dünyaya gelmeyi nasip etsin 🥰
ilkbahar Çıkıntı varsa değişmez pek erkektir… Ki kordon değilse…. Bize de 12.hafta erkek dedi 29.hafta hâlâ erkek 😃