MinnieMouse
Yardımlaşma platformuyla doktorluğu karıştırmayın o zaman. yaşayan kişilerde farklı sebeplerden dolayı yaşayabilir herkesin gebeliği farkli.
Yo ben dedikodu arayisi içinde değilim niye olayım ki su mübarek Ramazan ayında. Demek sen bu tarz postları dedikodu için okuyorsun zaten profiline bakıncada kaynana aldatma postlarından çıkmıyorsun hiç, bende daha çok acaba yardımcı olabilir miyim manevi destekte bulunabilir miyim diye bakıyorum bir çogumuz gibi yani farklı amaçla girmedim. Ki girdiğim gibi çıkadabilirdim ama sorun bana göre ciddi ve doktora sormayip burda sorman bana saçma geldi, biz bisey yok dersek inanacak misin belki yüksek tansiyon problemi yasiyorsundur ve cocugu etkiliyordur. O yüzden keşke biraz sen mantık yürütseydinde bu postu buraya açana kadar doktoruna danışsaydın. artık ne kadar ilgisiz kalmışsan kaynana diye post açıp milletten soruna öyle cevap bulmaya çalışmışsın normal başlık girseydinde yorum yazardı zaten millet. Neyse iyi geceler.