sonmezzZ Merhaba kızlar bugün karnım çok sertleşiyor anlık ağrı giriyor sonra geçiyor beş dk da bir de tuvaleteyyim normal mi
Crn91 sonmezzZ tuvalete de sık gidiyorum bebek bayağı aşağı indi sanki ne zaman doğarız bilmiyorum bugün çatı muayenem vardı tatil olmuş gidemedim sen yaptırdın mı
Arslan04 sonmezzZ bende sizle aynı gundeyim bana da bugün çok oldu karnım böyle tas gibi sert oluyo asagıya acayip baskı veriyor yuruyemysn bile ama daha başka belirti yok
sonmezzZ Crn91 ben yurt dışındayım burda çatı yapmıyorlar bi önemi yok diyorlar önemli olan doğumda ne kadar açılacağı dediler nst bağladılar sandım da çıkmadı bu hafta bişey yok dediler ama yinede korkuyor insan bı kadar sertleşince Allah yardımcımız olsun
Edissevil Merhaba bende 38+6 yım karnımda sertleşme var , bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor , don 1 haftadır istifar ediyorum ve cok rahme baskı oluyor 😞 Allahın izniyle sağ Salim doğsaydı bebeğim
sonmezzZ Edissevil inşallah Allah yardımcımız olsun benim de bulantım oluyor normal dedi en son doktor kusma için yinede bi doktoruna danış bence canım