Kızlar arkadaşım için soruyorum.
Arkadaşımın progesteron hormonu adet döneminde ve geçen ay ki 21. gününde düşük çıkmış.
17 Nisan Cuma günü doktora gittiğinde yumurtalıklarına bakmış yumurtalıkların iyi durumda ertesi gün cumartesi günü ağızdan alması için progestan ilacı vermiş. Cuma günü de ovulasyon testinde koyu çizgiyi görmüş. Cumartesi silikleşmiş. Cuma günü yumurtladığı cumartesi, çatladıgını düşünüyor.
18 Nisan Cumartesi akşamı progestan ilacı kullanmayan başlamış. Ama üç gündür ovulasyon testi koyu çıkıyormuş. Sizce ilaç etkiliyor olabilir mi?