Hiç öyle düşünme canım. Ben de oldum ve inan doktora da sordum. Alakası yok kesinlikle. Eskiden rahimi kazıyıp onarılmayacak hasarlar verirlermiş. İlkel yöntemlerle günümüz aynı değil. Muhtemelen o hurafe de oradan geliyor. Sen de hamile kalabilirsin kesinlikle ümidini yitirme 💜