Milena20 Kızlar ben ilk gebeliğimde 7+3 te kalp atışı durmuştu şimdi yine bi gebelik durumum var doktora gidemedim gerçi emin değilim ama sardı korkular yine aynı şeyler mi olacak diye dua edin bana anneler ve anne adayları 🙏