asimmela Merhaba güzel anneler 8 haftaligiz aşırı bel agrim ve akintim oluyor acaba siz de de var mıydı.bide bel için rahatlatıcı krem sürsem zarar li midir yada ne yapabilirim 😢
fatmanurkorkmaz1806 asimmela canım sürme hiç bir krem ne olur ne olmaz akıntın koyu kahverengi olmadığı sürece sıkıntı yok güzelce dinlen bel ağrısı doğum boyunca malesef ki oluyor 🥰
asimmela fatmanurkorkmaz1806 sürmim o.zaman ya evde de sürekli dinleniyorum ama bıçak batiriyorlar gibi bel agrım var 😑