Sedley canım merhaba çok teşekkür ediyorum evet araştırdım bende gerçekten iyi bir doktora benziyor katta randevumu oluşturdum bile coktan☺️☺️ İnşAllah gerçekten yardımcı olmayı seven iyi bir doktordur gittiğim zaman yazacağım tekrardan :) bende gidiyordum yuzyıla semavi hanıma ama pek memnun olamadım çünkü benı hiçbir konuda bilgilendirmedi açıkçası ilgisiz bir doktor