Sibel122 o senin bedenin ve gebeliğinle alakalı canım. Yanj kendinde o gücü görüyorsan dene bence. Bende nerdeyse 27 haftalığım bugün tuttum iyide geçti çok şükür. Ama ben kendime güveniyordum beden olarak gebeligimdede su ana kadar bi sikinti olmadi çok şükür o yüzden tutacağıma inanıyordum ki bugün hiç bi problem yaşamadım.