Kevser_42 sahura kadar uyanık durmadım fazla ya yemedim yani hiçbir şey. doktoruna danıştın mı hiç benim bir tanıdığım da kullanıyordu onunki kritikti benim öyle değildi pek hatırlamıyorum ama ilacı kullanmadığım günler de oluyordu ama tahlilde hiç kötü bişey çıkmadı, her ay düzenli kan tahlili yapılıyodu, ilacımı düzensiz kullandığım aylarda dahi bişi çıkmamıştı. Hatta ilacım bitmişti eşim de her seferinde almayı unutuyordu, ben başta bu kadar düzenli kullanılması gerektiğini bilmiyordum cahillik işte doktora söyledim şu kadar zamandır kullanmıyorum daha kullanacak mıyım diye, kızdı önce sonra doğuma kadar düzenli kullanmak zorundasın falan dedi ama kanda yine her şey normal çıkmıştı, doktorum hep düzenli kullanmaya devam et dedi geçti gitti öyle doğuma kadar. Kritikse seninki de burdakilere yada bana bakma bence doktorunla konuş nolur nolmaz