Caglos Pren-annesi2 bence biran önce hazırlayın ne olucağı belli olmuyor yıka, kurut, ütüle, organize et derken baya vakit alıyor en azından benim öyle oldu 🙈
Pnr14 Pren-annesi2 neden ki bn 32. Haftada hazırladım ne olur ne olmaz diye hazırlıklı olmak iyidir ya
Caglos gnay_gzel benimde ilk bebeğim eskiden korkmazdım ama gün gelince başarabilecek miyim düşünmüyor değilim 🙈🙈😍
Drykmsl Caglos 35+6 olduk. Son 10 gün 5 mayıs da sezeryan olucam nasipse ikizlerime kavuşucam 🤲 Çantam hazır esktra maske eldiven dezanfektan koyucam. Çatal kaşık bardak falan koyucam.
ozlemoz13 Caglos tam 35 haftalık olduk bugün, 13 kilo aldım maalesef 🤭 benim ağrılarım baya fazlalaştı, uykular haram oldu 🙈 hazırlıklar da tamam ama sanki hep bir şeyler eksikmiş hissi var, her şeye rağmen dört gözle oğluşumu bekliyorum ☺️
Pren-annesi2 Caglos ilk çocuğumda atlar öncesinden hazırladım ama ikincide çok ağırdan alıyorum daha çok var hazırlarım diye düşünüyorum
Zuhal_tozlu Benimde 2.hamileliğim 8 yaşında Bi oğlum var 34+4 haftalığız kızım olucak nasipse kıyafetlerimi 1.2 güne yıkamayı düşünüyorum alıcakşarom var daha çünkü mayıs seni dedi doktor doğumu normal olucak inşaallah baş geliş duruyor kızım 🥰🙏🤗
Pnr14 Caglos bnde 36. Haftamdayım 2. Hamileligin ama bu çok zor gecio bn extra bisey koymadım çantaya
Caglos Pnr14 ozlem_1990 kaç kilo gözüküyor bebeğiniz benimde 1 hafta önde dedi normalde 37 yi bitiricez 38 gibi duruyo
ozlem_1990 Oğlumu bekliyorum. Doğum sekli daha netleşmedi ama bebek kanala guzel yerlesmis dedi doktorum. 36.haftadayim. bebek önde olduğu için 38 hafta görünüyoruz. Pazartesi çatı muayenesine giriyorum. Valizim hazır.
Aysemahmut Caglos maske eldiven sıvı sabun havlu pecete bardak çatal kaşık kişisel eşyalarımı koydum 2. sezeryan doğumum olacak gerekli herşeyi evden koydum bakalım hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin rabbim evlatlarımızı
Caglos defnemila duş alma olayı beni çok korkutuyor çok zor durumda kalmadığım sürece duş almayı düşünmüyorum 🙈🙈
defnemila Caglos Aslında öyle tedirgin oluyor insan ama açılma için sancı durumunda vs ılık duşa sokuyorlar genelde
anne543769 Caglos son 18 gün ilk bebeğim olacak 😕inanılmaz heyecan ve korku var nasıl olacak diye normal düşünüyorum umarım normal doğurabilirim 🤷🏼♀️
Pnr14 Caglos benimki önde fln demedi bn 36.haftama girdim 2.259 dedi dr. Az geldi bana ama dr. Iyi dedi
Caglos ozlem_1990 maşallah 😍benimde o haftada 3 kilo gözüküyordu pazartesi gidicez bakalım neler olmuş🙈