Kizlar 21 haftalik hamileyim bugun acile gittim ya kum dokuyosun yada tas var bobreklerde dedi 4 gundur agri cekiyorum ve idrarda kan cikti kesede kanama olabilir dedi doktoe olmadigi icin detayli bakilmadi bu durumu yasayan varmi nedir neden olur bilen varsa nolur yardimci olun