Nlnylmz Aalpinannesi bende 35+4 oldum lekelenmelerim oldu haftasonu doktor nstye aldı sancım çıkmadı ama belim ve çatım çok ağrıyor yataktan kalkamıyorum resmen
Aysenn Aalpinannesi 35+5'iz. Bir işaret yok 😊 Biraz bel agrım oluyor, o da yorulunca ve arada ayağıma ağrı vuruyor belimden. Hâlâ ters duruyoruz 🙃 Sizde bebislerin konumu nasıl? 🐥
Aysenn Aalpinannesi evet hurma yeme muhabbeti benimde aklımdaydı, günde 2 adet yiyin diyorlar ama ben tetiklemesinden korkuyorum. Daha erken çünkü biraz daha büyüsünler
Aalpinannesi Sarayhelvasi Bel ağrısı el ayak hepsi oluyor sağ Salim kavuşalım inşallah bebişlerimize💕
Sarayhelvasi Aalpinannesi aynen.. neler yapmaya başlayalım tavsiyeleriniz var mı? Hurma yemeye başlayalım mı