SinemSerin Merhaba 33.üncü haftamdayım bebek alışverişine başladım hepsini ↉ ay olarak mi almaliyım yoksa birkaçını 3/6 ay olarak mi almalıyım ?
VLD-61 SinemSerin 0-3 ay 3 takımdan fazla almayın bence ben öyle yaptım 3-6 ay aldım .çünkü çabuk büyüyorlar.
SinemSerin Birde insanin aldıkça alası geliyo fazla bisey alma hizlı buyuyolar hepsini giydiremiyosun diyolar ama insanin ici gidiyo 🤗
Mertcik94 Bende 3-6 ağırlıkta aldım 0-3 tende 2 tulum 2 zıbın 2 alt üst takım bi tanede 5li set aldım