Sevgili anneler,anne adayları İyi Aksamlar🙋🏻♀️ 20+2 haftalık gebeyim,İstanbul Avrupa yakasında Ikamet edıyorum şu pandemı durumundan dolayı hastanelerın bırcogu sakıncalı,tıp merkezlerini araştırıyorum çekim için,onlarda mayıs ortasına kadar hasta alamayacaklarını söylüyorlar.Sizler ne durumdasınız nereleri önerirsiniz.Şimdiden Cevaplarınız için teşekkür ediyorum…