Gamze612 Kizlar 5 hafta 4 gunluk gebeyim. Bugun sabah sumuk gibi cok az kahverengi birsey geldi. 1-2 saat sonra cok daha az yine geldi. Sizin basiniza gelmis miydi?
Ezgiii04 Gamze612 benimde olmuştu doktor yerini yapıyor korkulacak bişey yok demişti.. sen yinede içini rahatlatmak için git doktora
Mry Gamze612 bana da 1 kere olmuştu doktoruma sordum adet kanamasından fazla olursa hastaneye git demişti sonra zaten bişe olmadı
Gamze612 Sabrszanne3535 Sabrszanne3535 doktoru aradim hemsire ilk uc ay normal ped koy artarsa ara tekrar dedi. Yine de panik oldum. Sen lekelenmen olunca naptin peki canim ayni devam mi ettin yatisa mi gectin.. yanlis birsey yapmayayim.
Sabrszanne3535 Gamze612 hiç beklemeden doktora gittim canım ilaç verdi benim dusuk riskim vardı 2 hafta hiç kalkmadan yattim temizlik falan yapmadım muayene etmeden bisey anlaşılmaz doktora git
GizemUlucan Benimde o haftalarda oldu canım acile gittim muayene edip progestan verdi doktorum bebeğin tutunması için çk şükür 3 4 gün sonra geçti. Sende vakit kaybetmeden muayene olmalısn bence
Gamze612 GizemUlucan ben transferden beri zaten progestan ve crinone jel kullaniyorum. Belki doktorum o yuzden cagirmamistir😕
Gamze612 Sabrszanne3535 cok sukur bugun dunku hibi gelmedi. Zaten progestan falan kullaniyorum. Aslinda icim icimi yiyo doktora gitmek istiyorum ama vajinal muayeneden bebege belki zarari olur diye de sik sik gitmek istemiorum. Ama aklim bebegimde benimle mi acaba diye 😩
Sabrszanne3535 Gamze612 içinin rahat etmesi için doktora git vajinal muayenede bisey olmaz zararı yok beb3ge