Urass-10 Merhaba anneler gebeliğin 16 haftasındaym uc gun oncesine kadar bebegı hisetmeye başladm ama ıkı. Gundur hıcbir hareketlıkk yok ve tedirgnm boyle hiseden var mı ilk bebegım @
Meriwa Urass-10 canm hissetmen bile erken başlamış ilk gebelikde 18-24 arası olur bide eğer gerekden hissettiysen bu dönemde 1 hissedip 3 gün hissetmediğin olurmuş normal yani
Yaman Urass-10 normal cnm erken bile başlamışsın bnce hissetmeye ben 26 haftaligim hala duzensiz bazen
Urass-10 Meriwa evet cok araştrdm yırmıden once hisedılmıyor dıyor ama bır hısedıp üç hisetmemek normalse brz rahatlıcam pazartesı kontorle gidecem gidene kadar içim rahat etmeyecek gıbı
Meriwa Urass-10 benim 20 de başladı ama hergün hissediyorum internetden bak uyku dönemi olduğu için sürekli uyudukları söyleniyor hiç bişey olmaz korkma
Yaman Ben 19 da hafif hissetmeye basladim ciliz tekmeler arada baya duzensizdi 24 haftalikta baya hissetmeye basladim ama 2 gundur gene surekli hissetmiyorum buyuk ihtimal uyuyor artik🙂