Devlet hastanesinde kontrollerimi yaptırıyordum en son 32 haftalıkken gidebildim şu an 37+4 üm randevular iptal oluyor sürekli bu zaman zarfı içinde bir kaç kere özele gittim. Bu gün yine randevum vardı ama iptal oldu dün 23 Nisan dolayısıyla bu günde resmi tatil olarak izin vermişler. Bende özele gittim ve bebeğim doğum pozisyonu almamış bana sezeryan günü verdi fakat eşim de devlete de çıkalım sezeryan derlerse devlet hastanesinde yaptırız diyor. Kafam çok karıştı ne yapmalıyım sizceee🙄